Brisbane

by

Naa, jeg maa nok ogsaa hellere skrive lidt om hvad jeg oplever. Desvaerre bliver der ingen billeder i denne omgang. Jeg kan nemligt ikke finde dderes kortlaeser, jeg ved de har en, men hvor?

Tirsdag lavde jeg lasagne til familien, efter populaer efter spoergsel. Den har de aabenbart ventet paa i et aar!

Kurt havde jo foedselsdag i onsdags, og i den anledning klatrede vi (han drengene og jeg) op paa Beerwah. Det gik nskam find nok. Noget bedre end foerste gang jeg gjorde det i 2000, men der vejede jeg ogsaa 12-13 kg mere end jeg goer nu, og temperaturen var over 40 grader! Det var en herlig solskinsdag paa ca. 20-25 grader. Jeg kan ikke beskrive hvor dejligt det er at kunne rende rundt i shorts og bare taer! Om aften var der gaester til foedselsdagsmiddag, det var rigtigt hyggeligt 🙂

Torsdag tog Bianca og jeg med nogle af hendes venner til karaoke, det var daeleme skaeg! Og saa vandt Bec! Praemien var $ 50 i baren, saa det betoed jo en del hovedpine dagen efter… Hvilket var lidt aergerligt, for Bianca og jeg havde planlagt et lille surpricefoedselsdagsparty for Pia og Kurt, men det lykkedes os at gennemfoere det trods toemmermaend 😉

Det var saa igaar after vi holdt surprice, og det gik smaddergodt! De blev rigtigt glade for det… Vi havde en fantastisk arbejdsfordeling: jeg lavede mad og Bianca rydtede op 😉

I aften skal jeg saa moedes med Maja et eller andet sted i byen, jeg haaber vi finder hinanden 😉

Mine planer om at tage til Bali er “desvaerre” gaaet i vasken… For det foerste fordi det vil koste mig $ 1400 bare at komme dertil, og saa er jeg naermest ligeglad med hvor billigt der er, jeg sparer nok ikke $ 1400… For det andet fraraadede ham der rejsemanden mig det. Ok, det skal han jo goere, men jeg gik ham lidt paa klingen og spurgte hvor farligt det egentlig var, og han sagde at HAN ikke ville tage dertil. Saa kunne jeg vaelge at tage til Malaysia, det ville jeg kunne goere for $ 400, men den aerlige rejsemand spurgte hvorfor jeg ikke bare blev i Australien? Der er jo masser at se nordpaa, saa det goer jeg nok. Saa tager jeg 3 overnatninger i Singapore som afslutning… Det koster mig vist heller ikke mere end et par hundrede kr bare at aendre rejsedato, sagde Maja noget om…

Det var alt for nu. Jeg skal nok uploade billeder snarrest!

Hygge Mario

Skriv et svar

