Airlie Beach

by

Saa kom dagen hvor jeg skulle forlade familen Soerensen… Og her, 26 timer senere, sidder jeg og skriver paa en ELENDIG computer! Det bliver et kort indlaeg, for den er psycholangsom, og mellemrumstastenvirkerkunhverandengang.

Airlie Beach er en lille ultraturistet by, som jeg skal indroemmejeg ikke kan skrive saa meget om endnu, da jeg har sovet det meste af tiden siden jeg kom. Busturen var forfaerdelig! For det foerste blev afrejsen forsinket, fordi klimaanlaegget paa bussen ikke virkede. Den bus vi fik fat i gik i stykker efter ca. en time, da en eller anden koelerslange sprang. Saa blev vi sat af paa en tankstation, og sat til at vente paa der kom en tredje bus, der kunne tage os videre.

Bus nr. 3 var ligenummeret mindre end bus nr. 2 Det betoed at mine knae stoedte paa saedet foran allerede INDEN personen lagde sit saede ned, saa jeg fik ikke sovet meget i nat 😦

Naa, om lidt kommer Casper hjem fra sit cruise, saa kan det vaere vi skal drikke et par oeller. Saa bliver alt nok godt igen 😉

Paa torsdag skal jeg videre til Townsville og ud og dybhavsfiske med Pias brors, Jimmys, kaereste, Susans, soen, John. Det skal nok bluive godt!!! Men det vender jeg tilbageom!

Knus fra Mario

4 kommentarer to “Airlie Beach”

  1. Linn Says:

    åhh ja glaederne ved laaaaaaaaaaaaaange busrejser:-) Kan afsløre at i Vietnam er busserne saa smaa at selv jeg skrabede knaeene på – og det var de ekstra store til “large foreigners”
    Men der er da bare dejligt i OZ.
    Hyggehejsa og hils Casper
    Linner

  2. Mario Says:

    Casper og jeg var vist i byen igaar. Jeg siger vist fordi jeg ikke rigtigt kan huske det. Jeg vaagnede bare op i morges med saar i hele hovedet, og uden mine briller! det bekymrer mig lidt at jeg ikke har nogen saar paa haenderne, det betyder at jeg ikke har taget af, da jeg faldt… Jeg kan svagt huske at jeg var paa en parkeringsplad, saa morgenen har gaaet med at gaa fra parkerigsplads til parkeringsplads for at finde mine briller, men jeg fandt dem sgu paa den femte parkeringsplads jeg kom til! Der stod en gut da jeg kom ind der spurtgte om jeg havde mistet et par briller, og ganske rigtigtm, det var mine!!! Kald mig bare heldig!

    Jeg vil gerne hoere fra folk der har vaeret paa Roskilde… Hvordan var det? Hvem var det? Hvordan var vejret? Fandt Kristoffer og Richard hinanden? osv…

    Greetz Mario

  3. Rikke Says:

    hmmmmm………..

    heldig….ja, du har været heldig.
    jeg mindes svagt at der var engang hvor Mario sagde…..gider ikke at drikke mig så bankelam hver gang så jeg ingenting husker……..gider kun at drikke så jeg har det godt og er i godt humør

    😉

    anyways – håber at jeres dybhavsfisketur bliver god.

    knus rikke

  4. Gunnar Says:

    Woohooh; denne turen ser altså riktig så bra ut Mario! Og selv begynner jeg så smått å komme mig ovenpå igjen etter å ha gått på en seriøs smeller her i vinter – hvor jeg fortsatt er sykmeldt – men så bra at jeg blir sendt på ferie til Japan her i to uker i slutten av måneden. Og det er nok mest fordi jeg har en ny kjæreste som er der på ferie og så gjerne ville jeg skulle kommer over – og det syntes min lege var en så glitrende god idé at han påla meg å reise som en del av sykmeldingen min *ler*…

    Det varmer også godt å lese om dine briller *rofl*; det blir nesten som om vi ikke gikk glipp av Roskilde allikevel her. Jeg håper å kunne sende deg en tilsvarende historie fra Japan – og tipper at en planlagt kveld med noen finske venner der borte kan bli en god kandidat!

    Fortsatt god tur!

Skriv et svar

