Cairns og dykkerturen

by

Hej alle

Jeg er netop kommet hjem fra min 4-dages dykkertur, har lige taget et tiltraengt bad, og er ellers hoppet deirekte paa nettet – puha, det hele svinger stdig, det er lidt farligt at staa op, der er stor risciko for at vaelte 😉

Jeg kom til Cairns i mandags, og Maja, som jeg havde aftalt at moedes med, havde allerede lagt drukplaner for mig. Saa vi endte med inde paa noget der hedder “The Wool Shed”. Et meget hyggeligt sted, hvor man tidligt paa aftenen kan faa et maaltid til backpackervenlige priser. Paa mirakuloes vis stoedte vi ind i en engelsk fyr der hedder Andy, der skulle med paa dykkerturen dagen efter, saa den aften endte i hat og briller 😉

Bortset fra vejret, som SLET ikke har vaeret med mig de sidste par uger, var dykkertturen fantastisk! Den foerste dag og nat sejlede vi ud til “The Cod Hole”, derefter dykkede vi 4 dyk om dagen og bevaegede os langsom tilbage mod Cairns. Dykkene var rigtuigt fede, vi saa en masse fisk og saadan, og jeg snorklede endda med en hval! Det var rigtigt spaendende, men havde sikkert vaeret endnu federe hvis vejret havde vaeret bedre, saa alle farverne var trodt tydeligere frem.

I aften skal jeg i byen med de folk jeg moedte paa dykkerturem, og saa skal jeg ogsaa moedes med Chris, Stephanies bror. Jeg skal nok vende tilbage, hvis der sker noget spaendende 😉

Der kommer desvaerre ikke flere billeder foer jeg finder en comp med kortlaeser. Prisen forat komme paa internettet er ogsaa psykopatisk hoej synes jeg. M3en det bliver sikkert bedre naar jeg kommer til Thailand 😉

Knus fra Mario

En kommentar to “Cairns og dykkerturen”

  1. Mario Says:

    Sidder paa et underligt hostel i Singapore i det indiske kvarter, og jeg har serioest ALDRIG set saa mange indere i mit liv, som der er her!

    I morgen tager jeg videre til Thailand, hvor jeg om nogle dage skal moedes med en engelsk fyr der hedder Andy…

Skriv et svar

