Koh Phi Phi

by

Hej alle. jeg maa hellere lige opdatere 😉 Sidst i hoerte fra mig, var jeg vist lige kommet hjem fra dykkerturen, som jeg var fantastisk! Den sidstedag i Cairns tog jeg saa paa en endagstur til Cape Tribulation … Jeg tror egentlig jeg har skrvet dette her, saa jeg vil bare sprige til det interessante: Vi saa 4 Cassowarys i den fri natur! Foerst en far, en mor og deres “kylling”, og derefter en enlig han! Meget spaendende, og aabenbart var vi meget heldige. Det er ikke saerligt ofte man ser en, der er kun 400 tilbage i naturen… Generelt var vi vist meget heldige paa den tur, vi saa ogsaa en DEL kaempe krokodiller…

cassowary.jpg

Jeg har vist ogsaa skrevet om min ene dag i Singapore… Jeg er altsaa ikke saerlig vild med de store byer. Jeg kan meget bedre lide smaabyer og naturen. Derfor er denne oe HELT fantastisk for mig! Den er stadig medtaget efter Tsunamien, men her er simpelhen saa hyggeligt og dejligt!Jeg moedte en rigtig flink amrikaner, Ryan, paa flyet til Phuket, saa ham og hans ven hygger jeg en del med i disse dage. Vi lejede kajakker igaar og forsoegte os lidt paa lidt havsejlads, men boelgerne var temmeligt hoeje, og midt i det hele slog toemmermaendende til, saa turen hjem var TEMMELIG lang! Vi fik os ogsaa et par Thaimassager igaar, VERY nice! De var sgu ikke bange for at tage fat de toeser!

I morgen skal vi ud og dykke. De siger at nogle at Thailands bedste dyk er fra denne oe, saa det glaeder jeg mig til! Endelig er vejret med mig! Selvom det er regnsaeson her skinner solen fra en skyfri himmel, og temperaturen sneg sig op paa 42 grader igaar! LIGE varmt nok, jeg havde ogsaa et par svimmelhedsanfald igaar, men det kan vaere det har noget med alkoholen fra dagen foer 😉 Men bare rolig, jeg skal nok drikke rigeligt med vand! Vi er ellers godt igang med at udfordre skaebnen her. Vi drikker drinks med isterninger og spiser skaldyr fra gadesaelgere, men indtil videre har min mave ikke brokket sig – 7-9-13 😉

Hav der godt derhjemme, og nyd jeres skide 30 graders sommer 😉

Knus Mario

2 kommentarer to “Koh Phi Phi”

  1. Gitte/ Mor Says:

    take care!!!! KH. Mor

  2. Mario Says:

    Jeg naaede lige at skrive om solen og varmen, og straks efter begyndte regnen at vaelte ned 😦

    Jeg tror vi tager ud og fisker idag. Maaske bider fiskene mere i regn?

    Greetz Mario

Skriv et svar

