Regnvejr :-(

by

Oh well, det er jo regnsaeson… Vi udsatte vores dykkertur til i morgen pga. regnvejret og tager paa fisketur idag i stedet. Med lidt held bider fiskene mere i regnvejr 😉

Jeg kom til at faa en tatovering igaar aftes. Saadan en kompasstjerne, lissom for at symbolisere alle mine rejser 😉 Anyways, den er meget lille og lavet paa den traditionelle Thai-maade, hakket ind i huden med en bambuspind, men det kan i se paa billederne:

100_0442.JPG

Sikken dejlig strand 😉

100_0444.JPG
Ryan og jeg var ude og kajakke, bare saa jeg kan forberede mig til kanoturen til Sverige…

100_0445.JPG

Proev lige at tjekke nogle GIGA-rejer!

100_0446.JPG
Skaal drenge!

100_0452.JPG

Afslapning paa stranden. It’s a dirty job, but somebody’s gotta do it!

100_0455.JPG
Ikke den vaerste udsigt naar man sidder og spiser aftensmad…

100_0463.JPG
Saa er det tattoo-tid!

100_0466.JPG
Det goer faktisk mindre ondt end en tradionel tatovering. Jeg tror de der bambuspinde er djaevelsk skarpe!

100_0472.JPG
Det faerdige resultat! Jeg er tilfreds 😉

Vi ses snart alle, det er ligefoer jeg glaeder mig til at komme hjem! Men ogsaa kun ligefoer 😉

Knus Mario

3 kommentarer to “Regnvejr :-(”

  1. Gitte/ Mor Says:

    ja, jeg var jo oppe hos “bloddonorerne” i går, – der kommer jo til at gå lang tid inden du kan det !!!! og vi var til Astrids fødselsdag. Kh. Mor

  2. Pia Says:

    At du ikke skammer dig, Mario – din mor var vel glad for dig som du var, ikk’. vh Pia

  3. Rikke Says:

    jaja….så må vi da håbe du stadig er tilfreds…

    anyways….dejligt med nogle billeder…men kæft det tog laaaannnng tid på computeren :S

    ligefør…siger du…njaa..er sikker på du i det mindste savner din elskede…din MC 😉

Skriv et svar

